Seyahat ederken kaybedilen şeyler tüm tatili bozabilir. Bununla birlikte, tren ve uçaktaki yolcular çok ayrılıyor. Ancak, üstte personel her zaman her bir yüke sahip değildir – yolcular bile unutulur.
Bugün zaten bir şey kemirdiniz mi? Cep telefonu, kulak podları, şarj kabloları veya okuma gözlükleri nerede? Günlük yaşamda her gün ortalama on kadar işe yaramaz dakikaya mal olan yer değiştirmiş eşyaları arıyor. Bu, hanehalkı sigortası eserinin bir anketiyle sonuçlandı. Özellikle toplu taşıma araçlarında seyahat ederken, bu zararsız atış tüm tatili bozabilir.
Şimdi tatilcilerin eşyalarına daha iyi dikkat ettiklerini düşünebilirsiniz, ancak ondan uzak. Bu psikolojik olarak şöyle açıklanmaktadır: Birçok gezgin, tatil yerlerinde ayakkabı ve çorap kaybettikleri zaten sabitlenmişlerdir. Aslında, otobüs ve demiryolu koltuklarının altında genellikle bireysel ayakkabılar vardır. Bununla birlikte, çoğu zaman, tatilciler sürekli olarak evde aradıkları tüm bunları kaybeder: kulaklıklar, şarj kabloları ve gözlükler neredeyse çalışıyor.
Örneğin, Almanya boyunca, demiryolu gezginleri kaybını rapor ettikleri yılda yaklaşık 250.000 şey kaybediyor. Bu günde neredeyse 700 unutulmuş şeyler. Tren ayrıldıktan sonra, sadece DB Fon Ofisi'nde talep kalır. Nesnelerin yüzde 60'ı tekrar bulunabilir; Terk edilmiş dinlenme, Wuppertal'deki toplama noktasına gider, bu da eşyalar açık artırma olana kadar devasa bir depo olarak hayal etmeniz gerekir.
Uçakta protezleri unuttum
Dışarı çıktıktan sonra hava gezilerinde de çok şey var. Ön koltuk cebi, uçuş görevlileri arasında korkunç bir Bermuda üçgeni olarak kabul edilir: genellikle gömülür, cüzdanlar, şarj kabloları, e-okuyucular ve güneş gözlüğü. Bu nedenin ucuz uçaklarda neredeyse her yerde kurtarıldığı için neredeyse mutlu olabilirsiniz. Slogana göre: Çanta bulamazsanız, daha az kaybedebilirsiniz. Ancak yolcular makineden çıkmaz koltukların altında çok daha iyi görünmüyor: genellikle sevimli oyuncaklar, şapkalar ve ipek eşarplar var.
Bir havayolu sözcüsü, Lufthansa'da talepte: “Alınan neredeyse her şey gemide unutuluyor” diye açıklıyor. “Çocuklar her türlü ve emzikli oyuncakları, ebeveynlerin ücretlerini veya çocuk koltuklarını unutuyorlar.” Çeşitli para birimlerinde mücevher ve para da devam etmektedir. Bir kez bile bir gitar alınmadı.
Ancak, kaybeden uçağı zaten terk etmişse, geriye kalan tek şey “kayıp ve bulunmanın” yoludur. Kayıp eşyalar genellikle havayoluna veya varış havaalanına verilir. Ama bu gerçekten paraya mal oluyor. Frankfurt Havalimanı'ndaki kayıp emlak ofisi ücretlerini iki katına çıkardı: Bir cep telefonunun geri dönüşü 50 Euro artı günde bir Euro “Yalancı Ücret” yapıyor. Oyuncak Bear, günde beş Euro ve 50 sent ücret ile nispeten ucuzdur.
Hava yolculuğu hakkında daha fazla bilgi:
Ancak sadece yolcular değil, aynı zamanda on -Goard personeli bir veya diğer hayati yükü atmayı sever. Southwest Airlines'dan bir makine, Dallas'a geri dönüp Seattle'a geri dönmek zorunda kaldı, çünkü kargo ambarında hala bir donör kalp vardı – zamanında boşaltmayı unutmuşlardı. Daha sonraki operasyon iyi gitti.
Çıkışı kaçıran yolcular bile en azından Kuzey Amerika'da mürettebat tarafından bazen unutuluyor. Böylece bir gezgin sadece Toronto'daki kilitli bir Air Canada uçağında uyandı. Bir el feneri ile pencereden işaretler gönderebildi ve bir önlük çalışanına dikkat çekti. Bu iki kez United Airlines, Philadelphia ve Houston'da oldu. American Airlines'da da endişelisiniz: Mürettebat, sendikalarını tekrar birinin unutulup unutulmadığına bir göz atmalarını hatırlattı.
Kendi kendine yardım için, uçakta unutulursanız ve cep telefonu pili boşsa, yolcular SOS Morse işaretine aşina olmalıdır: üç kez kısa, üç kez uzun ve üç kat kısa.
Bugün zaten bir şey kemirdiniz mi? Cep telefonu, kulak podları, şarj kabloları veya okuma gözlükleri nerede? Günlük yaşamda her gün ortalama on kadar işe yaramaz dakikaya mal olan yer değiştirmiş eşyaları arıyor. Bu, hanehalkı sigortası eserinin bir anketiyle sonuçlandı. Özellikle toplu taşıma araçlarında seyahat ederken, bu zararsız atış tüm tatili bozabilir.
Şimdi tatilcilerin eşyalarına daha iyi dikkat ettiklerini düşünebilirsiniz, ancak ondan uzak. Bu psikolojik olarak şöyle açıklanmaktadır: Birçok gezgin, tatil yerlerinde ayakkabı ve çorap kaybettikleri zaten sabitlenmişlerdir. Aslında, otobüs ve demiryolu koltuklarının altında genellikle bireysel ayakkabılar vardır. Bununla birlikte, çoğu zaman, tatilciler sürekli olarak evde aradıkları tüm bunları kaybeder: kulaklıklar, şarj kabloları ve gözlükler neredeyse çalışıyor.
Örneğin, Almanya boyunca, demiryolu gezginleri kaybını rapor ettikleri yılda yaklaşık 250.000 şey kaybediyor. Bu günde neredeyse 700 unutulmuş şeyler. Tren ayrıldıktan sonra, sadece DB Fon Ofisi'nde talep kalır. Nesnelerin yüzde 60'ı tekrar bulunabilir; Terk edilmiş dinlenme, Wuppertal'deki toplama noktasına gider, bu da eşyalar açık artırma olana kadar devasa bir depo olarak hayal etmeniz gerekir.
Uçakta protezleri unuttum
Dışarı çıktıktan sonra hava gezilerinde de çok şey var. Ön koltuk cebi, uçuş görevlileri arasında korkunç bir Bermuda üçgeni olarak kabul edilir: genellikle gömülür, cüzdanlar, şarj kabloları, e-okuyucular ve güneş gözlüğü. Bu nedenin ucuz uçaklarda neredeyse her yerde kurtarıldığı için neredeyse mutlu olabilirsiniz. Slogana göre: Çanta bulamazsanız, daha az kaybedebilirsiniz. Ancak yolcular makineden çıkmaz koltukların altında çok daha iyi görünmüyor: genellikle sevimli oyuncaklar, şapkalar ve ipek eşarplar var.
Bir havayolu sözcüsü, Lufthansa'da talepte: “Alınan neredeyse her şey gemide unutuluyor” diye açıklıyor. “Çocuklar her türlü ve emzikli oyuncakları, ebeveynlerin ücretlerini veya çocuk koltuklarını unutuyorlar.” Çeşitli para birimlerinde mücevher ve para da devam etmektedir. Bir kez bile bir gitar alınmadı.
Ancak, kaybeden uçağı zaten terk etmişse, geriye kalan tek şey “kayıp ve bulunmanın” yoludur. Kayıp eşyalar genellikle havayoluna veya varış havaalanına verilir. Ama bu gerçekten paraya mal oluyor. Frankfurt Havalimanı'ndaki kayıp emlak ofisi ücretlerini iki katına çıkardı: Bir cep telefonunun geri dönüşü 50 Euro artı günde bir Euro “Yalancı Ücret” yapıyor. Oyuncak Bear, günde beş Euro ve 50 sent ücret ile nispeten ucuzdur.
Hava yolculuğu hakkında daha fazla bilgi:
Ancak sadece yolcular değil, aynı zamanda on -Goard personeli bir veya diğer hayati yükü atmayı sever. Southwest Airlines'dan bir makine, Dallas'a geri dönüp Seattle'a geri dönmek zorunda kaldı, çünkü kargo ambarında hala bir donör kalp vardı – zamanında boşaltmayı unutmuşlardı. Daha sonraki operasyon iyi gitti.
Çıkışı kaçıran yolcular bile en azından Kuzey Amerika'da mürettebat tarafından bazen unutuluyor. Böylece bir gezgin sadece Toronto'daki kilitli bir Air Canada uçağında uyandı. Bir el feneri ile pencereden işaretler gönderebildi ve bir önlük çalışanına dikkat çekti. Bu iki kez United Airlines, Philadelphia ve Houston'da oldu. American Airlines'da da endişelisiniz: Mürettebat, sendikalarını tekrar birinin unutulup unutulmadığına bir göz atmalarını hatırlattı.
Kendi kendine yardım için, uçakta unutulursanız ve cep telefonu pili boşsa, yolcular SOS Morse işaretine aşina olmalıdır: üç kez kısa, üç kez uzun ve üç kat kısa.