Tipik ziyaretçi kütleleri su yolu devresinde Venedik'in lagününü araştıran herkes. Markusplatz'a yürüyerek bile sessiz rıhtımlar var. Bir motorlu tekneyi çalıştırmak için bir çarpışma kursu yeterlidir – ancak beklenmedik olaylara her zaman yardımcı olmaz.
“Chioggia, bir sorunumuz var”, kuruş düşmeden önce düşüncelerimi eğlendir. Kısaca karaya çıktım, kahvaltı mini pizzalar ve zeytin ile rulo için Panfifio Ballarin'de, ailenin geri kalanı hala teknemizin derinliklerinde, “Aquileia” nın derinliklerinde uyuyordu.
Çizgileri başlatıyorum, motoru sürücü kabinde başlatıyorum. Dizel, genç günün sakatlamasının sakinliğini kesintiye uğratır. Portosecco'daki Kaimauer boyunca demirlemiştik. Bu yüzden anne ve önceki günlerle mücadele eden iki oğuldan oluşan hala uyuyan mürettebattan yardıma ihtiyacım yok: bir denizci düğümü yapmak için, gezerken çapayı ayarlayın.
Şimdi sadece gaz kolunu giyin ve fairway'e kaydırın, manevra yapmayın. Sunshine'ın ilk ışınları, limanı Venedik'in vergilendirme tarafına vergi tarafında vuruyor. Su, pürüzsüz bir ayna, neredeyse gözün görebildiği kadarıyla.
Son gün, lagünü Adriyatik'ten ayıran aynı adı taşıyan uzun, dar kum adasında Pellestrina balıkçı köyünde son bir ülke çetesi ile yakın. Yapmak için boşta bırakıyorum. Ama on metrelik tekne ileri. Dişliyi iki veya üç kez çalıştırmaya çalışıyorum. Ancak kolun nerede olursa olsun, böcekteki dalgalar değişmeden, tekne hız tutar. Tamam, acil durumların bulması gereken sayı neredeydi?
Venedik'te yelken için bir çarpışma kursu yeterlidir
Venedik lagünü boyunca evli gezisi dört gün önce başlar. Chioggia'da, Venedik ahşap direkler üzerine inşa edildiği gibi kesilir. Ponte TranslagUnare'deki yatırımcıdaki “Aquileia” yı gördüğümüzde bize saygı gösterin. “Böyle bir blokla serbest bırakılacaksınız,” diyor anne.
Ancak müşteriye, bu tür su araçlarını önceden bilgi sahibi olmadan büyük karavarlar kadar kontrol etmek için yeterince yeteneğe güveniyorsunuz. Venedik lagünü, motor teknelerin rehberliğine tekne sertifikası olmasa bile koşullar altında izin verildiği Avrupa'daki sulardan biridir. Diğer şeylerin yanı sıra, bir ön koşul ayrıntılı bir talimattır.
Houseboat tatil sağlayıcısından Zouhair bize bir tür kaza sürüş dersi veriyor. Bir kez harf ağız bocca di posta ücretine doğru, sonra bir direksiyon simidi ile park edin ve geri itin. “Bunu her zaman kase dümen olmadan gösteriyorum,” diyor Zouhair. Manevra yardımı olmadan öğrenmek daha iyidir.
Lamine su kartı üzerindeki başlarımız gece için bir rıhtım olarak bir araya getirilir. Şimdiye kadar, Mimarlık ve Tasarım Dergisi “Reklam” ın bir envanterine göre, “Dünyanın En Güzel Sokakları” nın beklediği gidiş -dönüş yolculuğunda Burano'ya gitmeliyiz.
UNESCO Dünya Mirası Sitesinde Shepen
Murano, Giudecca, Torcello veya Sant'erasmo, Veneto'daki Büyük Haff'ın daha iyi bilinen adaları olarak adlandırılır. Yaklaşık 550 kilometrekarelik Constance Gölü kadar büyük düz sular, 1987'den beri Venedik ile birlikte UNESCO Dünya Mirası alanı olmuştur.
Lido, ellili kişiler tarafından Almanaura için popüler bir yer olan güneydeki Chioggia'dan Kuzey'deki Jesolo'ya kadar rahat bir ev önyükleme temposu ile altı ila yedi saat saf sürüş süresinin planlanması gerekecekti. Teorik olarak, çünkü neredeyse hiç kimse Venedik'i solda bırakmayacak.
Biz de yapmıyoruz. Pellestrina, Vignole, Francesco del Deserto, Mazzorbo, Burano, Sant'elena ve Venedik gezinin ada alışveriş listesinde. Canale di Malamocco'da, ciddiye alınması gereken su yollarının ahşap işaretleri boyunca çekiliyoruz. Çünkü bu briccole kazıklarının ötesinde sığlıklarla tehdit ediliyor. Bazı evler zaten sıkışmıştı.
Lagünün yeşil-cloudy acı suyu, yakındaki Akdeniz kadar davetkar değil, 35 derecelik soğumanın ötesinde yaz ortasında serinletmeyi vaat ediyor. Isola poveglia'nın önünde duruyoruz ve çapayı ayarlıyoruz.
Geminin vidası yere döndü ve on yıllık oğlu ile on yıllık oğlu ile derinliği belirliyorum. Teknede 0.85 metre taslak var. Buna uyuyor – suda küçük ama zararsız denizanası olmasına rağmen, arkadan atlamalar için bile.
Houseboat'ta kruvaziyer gemisinden daha iyi
Pırıltılı kubbe binaları ile pusda bulunan Venedik'in zemininden banyo yapmanın uyaranları vardır. Ayrıca uzaktan anakaradaki Marghera'nın endüstriyel limanında park edilmiş yolcu gemileri görüyoruz. 2021 yazından bu yana, yüzen şehirlerin Venedik'in tarihi merkezinde artık yaratılmasına izin verilmiyor.
Houseboat ile daha iyi kartlarımız var. Venedik adası, büyük kanal da dahil olmak üzere eski şehir içinde önde gelen kanallar olan bir eğlence kaptanı olarak çevrelenebilir. Kapsamlı Markus Havzası'nda yeterince devam ediyor.
Soldan ve sağdan, ünlü vaporetti pistten ateş ediyor. Su sürekli kargaşa, Doge Sarayı veya Büyük Kanal girişinde bir tekne perspektifinden izleyen bazilika Santa Maria Della Salute gibi binaların görünümü.
Göz kırparak Carlo, Marina Dipboro Velico Veneziano'ya başkanlık ettiğimizde küçük bir tekneyle bize doğru geliyor. Köprüler yoluyla bienal bahçelerine bağlı olan küçük Sant'elena adasında yer almaktadır. “Markusplatz'a 20 dakika koşuyorsunuz,” diyor Harbor Master, rıhtım, ülke gücü ve banyo kullanımı için gece için 58 avro topladığında. Iki yetişkin için mi. “ET Bambini?” Elin arkasıyla tek kullanımlık bir jest sorar ve yapar. Çocuklar hiçbir şey ödemiyor.
Großsegler hayranları için lezzetler
Sokaklardan daha yoğun karışıklıkta Markusplatz'a ulaşmamız bir buçuk saat sürer. Yolda, Riva Degli Schiavoni'nin Riva'sında uzun gemiler için bir tedavi görüyoruz: dünyanın en büyük yelkenli gemilerinden birinin 130 metreden daha uzunluğunda, Adriyatik'e doğru çekiliyor.
Marina'da sessiz bir şölenin altında sessiz bir geceden sonra, tüm mürettebat ayrıldığında talep görüyor. Oğullar çamurlukları alır, keten başlatır, anne direksiyon simidi ve gaz kolunu kullanan babanın çubuğa veya teknelere çok yakın bir manevra yapmadığı görünümüne bakar. Kararsız gösteri karşısında ileri geri koşan Carlo, “Mamma mia!” Yardım etmeyin.
San Francesco del Deserto'nun yatırımcısındaki bir sonraki park denemesi, iki ev teknesi sonra, rıhtımların işgal edilemeyeceği başarısız oluyor, bu nedenle sadece adadan ızgara konseri, Assisi'nin Franz'ın yerleştiği söyleniyor. Birkaç kano, oldukça çarpık bir kilise kulesiyle ilan edilen Yolculuk'ta Burano'ya doğru geliyor.
Aşırı Kaçış
Venedik lagünü üzerinden bir ev tekne turunun cazibesi, aynı zamanda, ziyaretçilerin kitlelerine aşırı derecede sakin bir şekilde anti -döngüsel yerlerin yaşanabilmesidir. Bu yüzden, renkli balıkçılık evleri ile dünyanın en çok dünya benzeri sokaklarından Burano'dan, yatırımcı üzerinde uzun bir buharlayıcı durduğunda, küçük adayı bir ziyaretçi seliyle deviren taş kemer köprüleri tarafından kapsanan kanallara geri dönüyoruz. Biz erteliyoruz.
Vaporetti, feribot veya kruvaziyer devlerinin seyahat sürelerine dikkat etmek zorunda kalmadan bu kadar kendi kendine belirlenmiş, otantik anlayışlar bile kazanabilirsiniz: Geçen gece, Murano'nun aşırı kalabalık cam sanat adasına bir ziyarete karşı karar verdikten sonra, ketenleri Portosecco'dan Kaimau'ya tekrar atıyoruz. “Santo Stefano Sagra Sagra” festivali ziyarete değerdi, bir restoran sahibi bize ilk kez anlatmıştı.
Ayrıca köy meydanında doludur ve yerel kahramanın etrafındaki grup Renzo Biondi, sahneden ritimler ve akordeon ile bir hit karışım sunar. Ancak kendinizi İtalyan halk festivali kültürüne sokuyoruz. Yabancı turistler? Çok yıllık alanda.
Eldered çiftler, kare boyunca pirouetlerde parçalanmış, daha sonra düzinelerce bir Ballo di Gruppo, bir grup dansı ve yakında hareketlerine, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, alkışlıyor, dönüyor, bir atlama, bir arka arkaya senkron.
Kurtarıcı Zouhair ve Hain Deniz Çimleri
Ertesi sabah istenmeyen tekneye dönüşler getirir. Geçen gün söz konusu harika. Ancak dişli problemleri nedeniyle, “Aquileia” bizi bir daire içinde sürmeye zorlar. Kitap kitabından acil durum numarası altında bir çağrıdan sonra Zouhair, küçük bir motorlu tekne ile birlikte gelir, gemiye biner ve motor kapatıldığında Chioggia'daki bir yüzme platformuna kaymasına izin verir.
Zouhair, arka kabinin gardırobundaki bir kapağın arkasındaki suçluyu gösterir: deniz otu mekaniği engelledi. Bu oluyor diyor. Ama nadir. Yanlışlık, lagün gezimizi mutlu bir çıkışla bir macera haline getirdi.
İpuçları ve bilgiler:
Varış noktası: Venedik lagünü, kuzeydoğu İtalya'daki Veneto'da yer almaktadır.
Varış: Araba ile Münih'ten yaklaşık 6.5 saat içinde, 12'de Köln'den ve 14 saat içinde Hamburg'dan. Bir sonraki havaalanı Venedik Marco Polo. Chioggia'nın bölgesel bir tren istasyonu vardır.
House Boot Turları: Haftada 1953 Euro'ya bağlı olarak, altı kişiye kadar iki kabinli bir evi kiralamak, sağlayıcıda yeryabartma maliyeti. Sağlayıcının Venedik Su Kartında (10 Euro) ücretsiz rıhtımlar gösterilmiştir. Sezon Mart ayında başlar ve Ekim sonunda sona erer. Aileler yüzde 10'a kadar indirim alıyor. İsteğe bağlı olarak eklenebilir: otopark, bisiklet, son temizlik, bir bot.
Devir teslim edildiğinde tekne yakıtlanır. Çalışma süresinden sonra hesaplanır; 50 Euro'dan günde ek maliyet beklenmelidir. Önyükleme türüne bağlı olarak 1500 ila 2000 Euro depozito ödenmesi bekleniyor.
Talimat: Spor teknesi sürücü ehliyeti olmadan bir meme boat kullanabilmek için talimat zorunludur. İki ila üç saat sürer ve fiyata dahil edilir.
Diğer sağlayıcılar: Yeryabartmaya ek olarak, Venedik Lagünü'ndeki tatiller için kira kiralayın, diğerleri arasında Le Boat veya Houseboat Holiday Italia Housebats.
“Chioggia, bir sorunumuz var”, kuruş düşmeden önce düşüncelerimi eğlendir. Kısaca karaya çıktım, kahvaltı mini pizzalar ve zeytin ile rulo için Panfifio Ballarin'de, ailenin geri kalanı hala teknemizin derinliklerinde, “Aquileia” nın derinliklerinde uyuyordu.
Çizgileri başlatıyorum, motoru sürücü kabinde başlatıyorum. Dizel, genç günün sakatlamasının sakinliğini kesintiye uğratır. Portosecco'daki Kaimauer boyunca demirlemiştik. Bu yüzden anne ve önceki günlerle mücadele eden iki oğuldan oluşan hala uyuyan mürettebattan yardıma ihtiyacım yok: bir denizci düğümü yapmak için, gezerken çapayı ayarlayın.
Şimdi sadece gaz kolunu giyin ve fairway'e kaydırın, manevra yapmayın. Sunshine'ın ilk ışınları, limanı Venedik'in vergilendirme tarafına vergi tarafında vuruyor. Su, pürüzsüz bir ayna, neredeyse gözün görebildiği kadarıyla.
Son gün, lagünü Adriyatik'ten ayıran aynı adı taşıyan uzun, dar kum adasında Pellestrina balıkçı köyünde son bir ülke çetesi ile yakın. Yapmak için boşta bırakıyorum. Ama on metrelik tekne ileri. Dişliyi iki veya üç kez çalıştırmaya çalışıyorum. Ancak kolun nerede olursa olsun, böcekteki dalgalar değişmeden, tekne hız tutar. Tamam, acil durumların bulması gereken sayı neredeydi?
Venedik'te yelken için bir çarpışma kursu yeterlidir
Venedik lagünü boyunca evli gezisi dört gün önce başlar. Chioggia'da, Venedik ahşap direkler üzerine inşa edildiği gibi kesilir. Ponte TranslagUnare'deki yatırımcıdaki “Aquileia” yı gördüğümüzde bize saygı gösterin. “Böyle bir blokla serbest bırakılacaksınız,” diyor anne.
Ancak müşteriye, bu tür su araçlarını önceden bilgi sahibi olmadan büyük karavarlar kadar kontrol etmek için yeterince yeteneğe güveniyorsunuz. Venedik lagünü, motor teknelerin rehberliğine tekne sertifikası olmasa bile koşullar altında izin verildiği Avrupa'daki sulardan biridir. Diğer şeylerin yanı sıra, bir ön koşul ayrıntılı bir talimattır.
Houseboat tatil sağlayıcısından Zouhair bize bir tür kaza sürüş dersi veriyor. Bir kez harf ağız bocca di posta ücretine doğru, sonra bir direksiyon simidi ile park edin ve geri itin. “Bunu her zaman kase dümen olmadan gösteriyorum,” diyor Zouhair. Manevra yardımı olmadan öğrenmek daha iyidir.
Lamine su kartı üzerindeki başlarımız gece için bir rıhtım olarak bir araya getirilir. Şimdiye kadar, Mimarlık ve Tasarım Dergisi “Reklam” ın bir envanterine göre, “Dünyanın En Güzel Sokakları” nın beklediği gidiş -dönüş yolculuğunda Burano'ya gitmeliyiz.
UNESCO Dünya Mirası Sitesinde Shepen
Murano, Giudecca, Torcello veya Sant'erasmo, Veneto'daki Büyük Haff'ın daha iyi bilinen adaları olarak adlandırılır. Yaklaşık 550 kilometrekarelik Constance Gölü kadar büyük düz sular, 1987'den beri Venedik ile birlikte UNESCO Dünya Mirası alanı olmuştur.
Lido, ellili kişiler tarafından Almanaura için popüler bir yer olan güneydeki Chioggia'dan Kuzey'deki Jesolo'ya kadar rahat bir ev önyükleme temposu ile altı ila yedi saat saf sürüş süresinin planlanması gerekecekti. Teorik olarak, çünkü neredeyse hiç kimse Venedik'i solda bırakmayacak.
Biz de yapmıyoruz. Pellestrina, Vignole, Francesco del Deserto, Mazzorbo, Burano, Sant'elena ve Venedik gezinin ada alışveriş listesinde. Canale di Malamocco'da, ciddiye alınması gereken su yollarının ahşap işaretleri boyunca çekiliyoruz. Çünkü bu briccole kazıklarının ötesinde sığlıklarla tehdit ediliyor. Bazı evler zaten sıkışmıştı.
Lagünün yeşil-cloudy acı suyu, yakındaki Akdeniz kadar davetkar değil, 35 derecelik soğumanın ötesinde yaz ortasında serinletmeyi vaat ediyor. Isola poveglia'nın önünde duruyoruz ve çapayı ayarlıyoruz.
Geminin vidası yere döndü ve on yıllık oğlu ile on yıllık oğlu ile derinliği belirliyorum. Teknede 0.85 metre taslak var. Buna uyuyor – suda küçük ama zararsız denizanası olmasına rağmen, arkadan atlamalar için bile.
Houseboat'ta kruvaziyer gemisinden daha iyi
Pırıltılı kubbe binaları ile pusda bulunan Venedik'in zemininden banyo yapmanın uyaranları vardır. Ayrıca uzaktan anakaradaki Marghera'nın endüstriyel limanında park edilmiş yolcu gemileri görüyoruz. 2021 yazından bu yana, yüzen şehirlerin Venedik'in tarihi merkezinde artık yaratılmasına izin verilmiyor.
Houseboat ile daha iyi kartlarımız var. Venedik adası, büyük kanal da dahil olmak üzere eski şehir içinde önde gelen kanallar olan bir eğlence kaptanı olarak çevrelenebilir. Kapsamlı Markus Havzası'nda yeterince devam ediyor.
Soldan ve sağdan, ünlü vaporetti pistten ateş ediyor. Su sürekli kargaşa, Doge Sarayı veya Büyük Kanal girişinde bir tekne perspektifinden izleyen bazilika Santa Maria Della Salute gibi binaların görünümü.
Göz kırparak Carlo, Marina Dipboro Velico Veneziano'ya başkanlık ettiğimizde küçük bir tekneyle bize doğru geliyor. Köprüler yoluyla bienal bahçelerine bağlı olan küçük Sant'elena adasında yer almaktadır. “Markusplatz'a 20 dakika koşuyorsunuz,” diyor Harbor Master, rıhtım, ülke gücü ve banyo kullanımı için gece için 58 avro topladığında. Iki yetişkin için mi. “ET Bambini?” Elin arkasıyla tek kullanımlık bir jest sorar ve yapar. Çocuklar hiçbir şey ödemiyor.
Großsegler hayranları için lezzetler
Sokaklardan daha yoğun karışıklıkta Markusplatz'a ulaşmamız bir buçuk saat sürer. Yolda, Riva Degli Schiavoni'nin Riva'sında uzun gemiler için bir tedavi görüyoruz: dünyanın en büyük yelkenli gemilerinden birinin 130 metreden daha uzunluğunda, Adriyatik'e doğru çekiliyor.
Marina'da sessiz bir şölenin altında sessiz bir geceden sonra, tüm mürettebat ayrıldığında talep görüyor. Oğullar çamurlukları alır, keten başlatır, anne direksiyon simidi ve gaz kolunu kullanan babanın çubuğa veya teknelere çok yakın bir manevra yapmadığı görünümüne bakar. Kararsız gösteri karşısında ileri geri koşan Carlo, “Mamma mia!” Yardım etmeyin.
San Francesco del Deserto'nun yatırımcısındaki bir sonraki park denemesi, iki ev teknesi sonra, rıhtımların işgal edilemeyeceği başarısız oluyor, bu nedenle sadece adadan ızgara konseri, Assisi'nin Franz'ın yerleştiği söyleniyor. Birkaç kano, oldukça çarpık bir kilise kulesiyle ilan edilen Yolculuk'ta Burano'ya doğru geliyor.
Aşırı Kaçış
Venedik lagünü üzerinden bir ev tekne turunun cazibesi, aynı zamanda, ziyaretçilerin kitlelerine aşırı derecede sakin bir şekilde anti -döngüsel yerlerin yaşanabilmesidir. Bu yüzden, renkli balıkçılık evleri ile dünyanın en çok dünya benzeri sokaklarından Burano'dan, yatırımcı üzerinde uzun bir buharlayıcı durduğunda, küçük adayı bir ziyaretçi seliyle deviren taş kemer köprüleri tarafından kapsanan kanallara geri dönüyoruz. Biz erteliyoruz.
Vaporetti, feribot veya kruvaziyer devlerinin seyahat sürelerine dikkat etmek zorunda kalmadan bu kadar kendi kendine belirlenmiş, otantik anlayışlar bile kazanabilirsiniz: Geçen gece, Murano'nun aşırı kalabalık cam sanat adasına bir ziyarete karşı karar verdikten sonra, ketenleri Portosecco'dan Kaimau'ya tekrar atıyoruz. “Santo Stefano Sagra Sagra” festivali ziyarete değerdi, bir restoran sahibi bize ilk kez anlatmıştı.
Ayrıca köy meydanında doludur ve yerel kahramanın etrafındaki grup Renzo Biondi, sahneden ritimler ve akordeon ile bir hit karışım sunar. Ancak kendinizi İtalyan halk festivali kültürüne sokuyoruz. Yabancı turistler? Çok yıllık alanda.
Eldered çiftler, kare boyunca pirouetlerde parçalanmış, daha sonra düzinelerce bir Ballo di Gruppo, bir grup dansı ve yakında hareketlerine, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, birkaç adım, alkışlıyor, dönüyor, bir atlama, bir arka arkaya senkron.
Kurtarıcı Zouhair ve Hain Deniz Çimleri
Ertesi sabah istenmeyen tekneye dönüşler getirir. Geçen gün söz konusu harika. Ancak dişli problemleri nedeniyle, “Aquileia” bizi bir daire içinde sürmeye zorlar. Kitap kitabından acil durum numarası altında bir çağrıdan sonra Zouhair, küçük bir motorlu tekne ile birlikte gelir, gemiye biner ve motor kapatıldığında Chioggia'daki bir yüzme platformuna kaymasına izin verir.
Zouhair, arka kabinin gardırobundaki bir kapağın arkasındaki suçluyu gösterir: deniz otu mekaniği engelledi. Bu oluyor diyor. Ama nadir. Yanlışlık, lagün gezimizi mutlu bir çıkışla bir macera haline getirdi.
İpuçları ve bilgiler:
Varış noktası: Venedik lagünü, kuzeydoğu İtalya'daki Veneto'da yer almaktadır.
Varış: Araba ile Münih'ten yaklaşık 6.5 saat içinde, 12'de Köln'den ve 14 saat içinde Hamburg'dan. Bir sonraki havaalanı Venedik Marco Polo. Chioggia'nın bölgesel bir tren istasyonu vardır.
House Boot Turları: Haftada 1953 Euro'ya bağlı olarak, altı kişiye kadar iki kabinli bir evi kiralamak, sağlayıcıda yeryabartma maliyeti. Sağlayıcının Venedik Su Kartında (10 Euro) ücretsiz rıhtımlar gösterilmiştir. Sezon Mart ayında başlar ve Ekim sonunda sona erer. Aileler yüzde 10'a kadar indirim alıyor. İsteğe bağlı olarak eklenebilir: otopark, bisiklet, son temizlik, bir bot.
Devir teslim edildiğinde tekne yakıtlanır. Çalışma süresinden sonra hesaplanır; 50 Euro'dan günde ek maliyet beklenmelidir. Önyükleme türüne bağlı olarak 1500 ila 2000 Euro depozito ödenmesi bekleniyor.
Talimat: Spor teknesi sürücü ehliyeti olmadan bir meme boat kullanabilmek için talimat zorunludur. İki ila üç saat sürer ve fiyata dahil edilir.
Diğer sağlayıcılar: Yeryabartmaya ek olarak, Venedik Lagünü'ndeki tatiller için kira kiralayın, diğerleri arasında Le Boat veya Houseboat Holiday Italia Housebats.